x

Bu web sitesi çerezler kullanır.

Bu web sitesi kullanıcı deneyimini iyileştirmek için çerezler kullanır. Web sitemizi kullanmak suretiyle tüm çerezlere Çerez Politikamız uyarınca onay vermiş olursunuz. Çerezler hakkında daha detaylı bilgi için Çerez Politikası'nı inceleyebilirsiniz.

Ana sınıflarımız Sonbahar Mevsimi ile ilgili çalışmalarına mevsim meyvelerini kullanarak yaptıkları meyve suyu ile devam ettiler. Mevsime özgü meyveleri tanıdılar, meyvelerdeki vitaminler ve hastalıklardan korunabilmek için neler yapmaları gerektiğini öğrendiler ve mandalina, portakal, limon sıkarak kendi meyve sularını yaptılar. 

 

Ana sınıflarımız hafta boyunca okuma-yazmaya hazırlık etkinliklerini 1 rakamını yazma ve A sesini tanıma çalışmaları ile sürdürdüler. Sınıflarında 1 tane olan nesneleri buldular, nesne-rakam eşleştirmesi yaptılar ve dik temel harflerle 1 rakamının yazılış yönünü ve nasıl yazıldığını öğrendiler. A sesini tanıma ve hissetmeye yönelik çalışmalarında A sesi şarkısını öğrendiler, A sesinin nasıl yazıldığını gördüler, A sesi tekerlemesini dinlediler ve sesi kelimenin başında, ortasında, sonunda bulmaya çalıştılar, önce smart board üzerinde, sonra da kitaplarında tekerlemedeki A harflerini buldular ve işaretlediler.

 

Ana sınıflarımız çizgileri birbirinden farklı etkinliklerle öğrenmeye devam ettiler. Dikey, yatay, eğri, eğik, spiral, zigzag çizgileri isimlendirdiler, söylenen çizgiyi önce bedenleriyle oluşturdular, yere çizilen çizgilerin üzerinden yürüdüler, kağıtlara çizdiler ve verilen yarım kalmış çizgileri hayal güçlerini kullanarak tamamladılar.

 

Ana sınıflarımızda teknolojinin derslere entegrasyonunu ve iPadleri bir eğitim materyali olarak kullanılmasını sağlamak amacıyla planlanan iPad dersleri başladı. iPadlerin nasıl kullanıldığını ve kullanım amaçlarını öğrenen öğrencilerimiz daha sonra belirlenen uygulamalarda hafta boyunca yaptıkları el-göz koordinasyonuna yönelik labirent ve farklı olanı bulmaya yönelik benzer-farklı çalışması yaptılar.

 

Yaşadığımız şehir İstanbul ve bu şehrin sokaklarında görebileceğimiz grafittiler şehrin renklerinden birini oluşturuyor.Güzel şehrimizin harfleri birer resim gibi düşünelerek öğrenilen çizgi çeşitleriyle dolduruldu.Dinamik ve capcanlı graffiti çalışmaları elde edildi. Aynı zamanda bir önceki ders öğrenilen çizgi farklılıkları bu çalışmada da uygulanarak pekiştirildi.