x

Bu web sitesi çerezler kullanır.

Bu web sitesi kullanıcı deneyimini iyileştirmek için çerezler kullanır. Web sitemizi kullanmak suretiyle tüm çerezlere Çerez Politikamız uyarınca onay vermiş olursunuz. Çerezler hakkında daha detaylı bilgi için Çerez Politikası'nı inceleyebilirsiniz.

Düşünme Becerileri dersi kapsamında 3. sınıf öğrencilerimizle hem öğretici hem de keyifli olan ayna ile yürüme etkinliği gerçekleştirdik. “Bir şeklin iki eş parçaya ayrılıp ayrılamayacağını belirler.” ve “Simetriyi modelleri ile açıklar.” kazanımlarından yola çıkarak öğrencilerimizin ayna kontrolünde yürümelerini istedik. Verilen yol düzeneğinde aynaya bakarak yürümeye çalışan öğrencilerimiz uzamsal algı ve perspektif becerilerini kullanarak etabı tamamlamaya çalıştılar. Etabı tamamlamak hem zor hem de eğlenceliydi. Sadece ayna görüntüsüne bakarak hareket etme deneyimini yaşayan öğrencilerimiz etkinlik boyunca çok hevesli ve heyecanlıydılar.

Yürüme etabını tamamlayan öğrencilerimiz sınıfta kurulan istasyonlara uğrayarak simetri konusunda farklı deneyimler de yaşadılar. “Mirror Game” ile verilen şekillerin simetri eksenlerini kullanarak ayna görüntülerini oluşturdular. Aynı zamanda parça bütün istasyonundaki çalışmaları yaparak görsel yorumlamaya destek olan etkinlikleri tamamladılar.

Birçok değişik çalışmalarla desteklenen derste, öğrencilerimiz farklı öğrenme tekniklerini kullanarak eğlenceli bir öğrenme ortamı deneyimlediler