x

Bu web sitesi çerezler kullanır.

Bu web sitesi kullanıcı deneyimini iyileştirmek için çerezler kullanır. Web sitemizi kullanmak suretiyle tüm çerezlere Çerez Politikamız uyarınca onay vermiş olursunuz. Çerezler hakkında daha detaylı bilgi için Çerez Politikası'nı inceleyebilirsiniz.

3. sınıflar olarak İngilizce Main Course dersinde zaman çalışmalarını  “Tilki, Tilki saatin kaç?” isimli klasik bir hikayeyle pekiştirdik. Öğretmenimiz sınıfta yere uzun bir ip  ve belirli yerlere de içerisinde okudukları hikayeyle ilgili  okuma-anlama soruları olan zarflar  yerleştirdi. Sırayla Tilki ve oyuncu rollerini üstlendik. Tilki rolündeki öğrenci ipin başlangıç noktasına geçti, oyuncu ise önce i-pad üzerinde aynı isimli uygulamada yönergeye göre saati ayarladı ve ip üzerindeki yerini alıp, Tilki’ye satin kaç olduğunu sordu. Tilkinin cevabına göre ip üzerinde adımlar attı. Bu sırada karşılaştığımız zarfları toplayıp  içindeki soruya cevap verdik.  Böylece hem zaman çalışmalarını hem de okuma-anlama çalışmalarını pekiştirmiş olduk.