3. sınıflar olarak İngilizce Main Course dersinde zaman çalışmalarını “Tilki, Tilki saatin kaç?” isimli klasik bir hikayeyle pekiştirdik. Öğretmenimiz sınıfta yere uzun bir ip ve belirli yerlere de içerisinde okudukları hikayeyle ilgili okuma-anlama soruları olan zarflar yerleştirdi. Sırayla Tilki ve oyuncu rollerini üstlendik. Tilki rolündeki öğrenci ipin başlangıç noktasına geçti, oyuncu ise önce i-pad üzerinde aynı isimli uygulamada yönergeye göre saati ayarladı ve ip üzerindeki yerini alıp, Tilki’ye satin kaç olduğunu sordu. Tilkinin cevabına göre ip üzerinde adımlar attı. Bu sırada karşılaştığımız zarfları toplayıp içindeki soruya cevap verdik. Böylece hem zaman çalışmalarını hem de okuma-anlama çalışmalarını pekiştirmiş olduk.