x

Bu web sitesi çerezler kullanır.

Bu web sitesi kullanıcı deneyimini iyileştirmek için çerezler kullanır. Web sitemizi kullanmak suretiyle tüm çerezlere Çerez Politikamız uyarınca onay vermiş olursunuz. Çerezler hakkında daha detaylı bilgi için Çerez Politikası'nı inceleyebilirsiniz.

Akademik Zenginleştirme Çalışmaları

 

Programı geliştirme ve zenginleştirme çalışmaları kapsamında eğitim alanındaki yenilikler ve gelişmeler takip edilir. Türkiye’nin önde gelen üniversiteleri ile iş birliği halinde alanında uzman akademisyenler ile program çalışmaları ve öğretmen eğitimleri yapılır. 

 

STEAM (Science-Technology-Engineering-Art-Maths)

 

Farklı disiplinleri bir araya getirerek öğrencilerin üst düzey düşünme becerilerini geliştirmeyi hedefler. STEAM eğitim yaklaşımı öğrencileri eleştirel düşünce, problem çözme, yaratıcılıklarını geliştirme alanlarında desteklerken gerçekçi, iş birliğine dayalı deneyimlerle daha donanımlı bireyler olarak gerçek hayata hazırlar.

Yapılan disiplinlerarası çalışmalarla öğrenciler sadece konu hakkında bilgi edinmekle kalmaz aynı zamanda nasıl gözlem, araştırma ve analiz yapılacağını da öğrenirler.

 

PASS (Planning-Attention-Simultaneous-Successive)

PASS teorisi beynin işlevsel yapısı esas alınarak kurgulanan bir öğrenme modelidir ve bu teoriye göre zeka, planlama, dikkat, eşzamanlı ve ardıl bilişsel işlem alanlarından oluşur. PASS teorisinin farklı bilişsel alanlarına göre planlanmış çalışmaların okul öncesi müfredatına entegre edilmesiyle hem çocuğun doğal gelişim süreci desteklenmiş hem de ilkokul dönemi akademik becerilerinin temelleri atılmış olur.  

Yuva ve ana sınıflarımızda PASS yaklaşımına göre hazırlanan etkinliklerle dikkat, hafıza, ardıllık ve eşzamanlılık gibi bilişsel beceriler desteklenir.

 

Çocuklar İçin Felsefe (P4C)

 

Çocuklar İçin Felsefe son yıllarda dünyada en çok uygulanan ilerlemeci öğretim yöntemlerinden biridir. Bu yöntemin amacı öğrencileri bir konuda düşünmeye, fikirlerinin altındaki varsayımları görmeye, başkasının fikrinin altındaki gerekçeyi anlamaya, karşıt fikirleri dinlemeye, farklı fikirler arasında bağlantılar kurmaya teşvik etmektir. 

 

Bu doğrultuda ana sınıflarımızla yıl boyunca P4C dersleri yapılır.