İngilizce
Çift Dilli Eğitim Programımız kapsamında İngilizce okul yaşantısının bir parçası olarak edinilir. Yaşayarak öğrenme esasına göre tüm güne yayılmış etkinlikler yapılır. Öğrenciler dili sadece beceri olarak değil kültürüyle birlikte bir iletişim aracı olarak kullanırlar. Erken çocukluk döneminin ihtiyaçlarına göre oyunlarla ve fiziksel etkinliklerle öğrenilen kavramlar pekiştirilir.
Uluslararası öğretmenlerimizin yürüttüğü derslerde ses farkındalığı çalışmalarına da yer verilir. Ayrıca program dahilinde disiplinlerarası yaklaşımla deney ve proje çalışmaları yapılır. Sunum becerilerini desteklemek üzere her hafta düzenli “Show & Tell” etkinlikleri yapılır.
Dünya vatandaşlığının bir parçası olarak “farklı kültürlere saygı” dil edinim sürecinin önemli hedeflerindendir. Anaokulu kütüphanesinde yürütülen Library Time derslerinde okunan İngilizce hikâye kitaplarıyla yaratıcılık becerileri desteklenir. Öğrenciler ana sınıfından itibaren hafta sonları kütüphaneden kitap alabilirler. Bu sayede kitap alma sorumluluğu ve okuma alışkanlığı erken yaşlarda kazandırılır.
Creative Thinkers
Okul öncesi dönemde yaratıcılık, problem çözme ve iş birliği becerilerin kazandırılması çocuğun bilişsel, duygusal ve sosyal gelişimi açısından çok önemlidir. Yaratıcılık çocuğun özgün fikirler geliştirmesini ve hayal gücünü kullanmasını sağlar. İş birliği ise sosyal etkileşim, empati ve takım çalışması gibi becerileri destekleyerek, çocuğun grup dinamiklerine uyum sağlamasını kolaylaştırır. Bu süreçte oyun temelli öğrenme, yapılandırmacı yaklaşım ve proje tabanlı öğrenme gibi pedagojik yaklaşımları da kapsayan Creative Thinkers derslerimiz, İngilizce olarak yürütülerek derslerimizde İngilizce dil becerilerini kazandırmayı da hedeflemektedir. Erken yaşta edinilen bu beceriler, çocuğun gelecekteki akademik ve kişisel başarılarını da artırır.
Öğrencilerimizle İngilizce olarak yürütülen Creative Thinkers derslerimiz içerdiği etkinliklerle öğrencilerin aktif katılımını teşvik eder.